Sağlık kuruluşlarında yaşanan Hasta Hakları ihlalleri ve buna bağlı ortaya çıkan sorunların önlenmesi, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması, insan onuruna yakışır biçimde sunulması ile hastaların hak ihlallerinden korunması ve hukuki korunma yollarının gerektiğinde fiilen kullanılabilmesi amacına yönelik Hasta İletişim Birimimiz hizmet vermektedir.
Hizmetten genel olarak Faydalanma
Eşitlik içinde hizmete ulaşma
Bilgilendirme
Kuruluş seçme ve değiştirme
Personeli tanıma seçme ve değiştirme
Bilgi İsteme
Mahremiyet
Rıza ve İzin
Reddetme ve durdurma
Güvenlik
Dini vecibelerini yerine getirebilme
Saygınlık görme
Rahatlık
Sürekli Hizmet
Düşüncelerini belirtme
Müracaat, şikayet ve dava hakları.